شهردار اردبیل خبر داد؛
اردبیل - شهردار اردبیل از تعطیلی کامل پارک‌ها و بوستان‌های شهر اردبیل در روز طبیعت خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 29 March 2020
تعطیلی پارک‌ها در روز طبیعت در اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردبیل از تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های این شهرستان در روز طبیعت خبر داد و افزود: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این اقدام انجام خواهد شد.

وی افزود: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری اردبیل، تصمیم مذکور با رویکرد حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از هرگونه تجمعات گرفته شده و این محدودیت با همکاری نیروی انتظامی و نیروهای تخلفات شهری اعمال خواهد شد.

شهردار اردبیل همچنین در پاسخ به انتقاد شدید شهروندان در خصوص تجمع بیش از اندازه خودروها در شهرک آزادی اردبیل نیز گفت: بدین منظور علاوه بر ایجاد محدودیت‌های دیگر توسط دستگاه‌های مرتبط، چراغ‌های تزئینی شهرک آزادی نیز خاموش شد.

وی ادامه داد: در پی انتقاد شدید شهروندان مبنی بر ترافیک سنگین در شهرک آزادی اردبیل، با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش ترددهای غیرضروری در این خیابان، شهرداری اردبیل اقدام به خاموشی چراغ‌های زینتی این محدوده کرد.

لطف‌اللهیان افزود: علاوه بر اینکه در شهرک آزادی و میدان آزادگان، نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به مسدود کردن خیابان نموده‌اند؛ در راستای اقدامات پیشگیرانه نیز شهرداری اردبیل بنرهایی با مضامین پیام‌های بهداشتی با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان نصب کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم شهروندان همه با هم و در کنار هم، جهت حفظ سلامتی خود و شهروندان تا ریشه کن کردن و شکست این ویروس و اعلام وضعیت سفید در خانه بمانند و بدین منظور شهرداری اردبیل نیز با تمام قوا وظیفه خود را در زمینه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار