جلسه بررسی شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن در حوزه نیروی انسانی، وصول درآمد و تاب آوری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از طریق ویدئو کنفرانس با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 07 May 2020

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در این جلسه مهندس به نژاد مدیر عامل شرکت ، گزارشی از تأثیر ویروس کرونا بر سه حوزه مذکور در شرکتهای آبفای شهری و روستایی استان ارائه داد.

به نژاد ضمن اشاره به کاهش درآمد در طی اسفند و فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته از عزم جدی شرکت برای عبور از این بحران و حل مشکلات پیش روی شرکت خبر داد.

در ادامه جلسه معاونین و مدیران کل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گزارشی از چالش هاو مشکلات پیش روشرکت آب و فاضلاب استان اردبیل  و راهکارهای لازم برای برون رفت از این مشکلات در حوزه های مربوطه ارائه دادند.

در پایان  جلسه، مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  ضمن تشکر از مهندس به نژاد بخاطر قبول مسئولیت دو شرکت آبفای شهری و روستایی استان، خواستار تلاش بیشتر همکاران برای پیگیری و حل مشکلات پروژه ها و توجه به بهداشت پرسنل به عنوان سرمایه های  انسانی شرکت شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار