لطف‌اللهیان:
حمید لطف‌اللهیان گفت: هرمدیری که از مشارکت و مداخله روابط عمومی خود در پیشبرد اهداف سازمانی بهره نگیرد قطعا موفق نخواهد شد.
کد خبر: ۸۴۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 07 May 2020

به گزارش تابناک اردبیل،‌ غلامحسین غاربی در دیدار هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با شهردار اردبیل گفت: در گذشته از روابط عمومی به عنوان یکی از ابزارهای توسعه یاد می شد ولی امروزه در دنیا روابط عمومی را محور توسعه در تمامی زمینه ها معرفی کرده و به این حد اهمیت و جایگاه در نظر می گیرند.

مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل بیان کرد: رویکرد فعالیت های این شورا در یک سال گذشته تبیین اهمیت و ضرورت وجود روابط عمومی در دستگاه های اجرایی استان و ارتقای جایگاه آن است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که کشور با شیوع کرونا ویروس درگیر است اطلاع رسانی و فعالیت روابط عمومی ها با همراهی رسانه ها در ارائه اطلاعات لازم به جامعه نقش ارزنده ای در ارتقای سطح بهداشتی و کاهش میزان ابتلا داشته است.

مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل از برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان در  ۲۷ اردیبهشت ماه جاری و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خبر  داد و افزود: برای گرامی داشت این روز برنامه های متنوعی چون دیدار با مسئولان استانی و پیشکسوتان روابط عمومی های استان، تجلیل از روابط عمومی دستگاه های اجرایی، حضور صاحب نظران در صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه های استان برای تبیین جایگاه روابط عمومی و ... پیش بینی شده است.

غاربی تصریح کرد: انتظار داریم روسای سازمان های استان در هفته ارتباطات و روابط عمومی تجلیل شایسته ای از فعالین روابط عمومی سازمان خود بعمل آورند.

شهردار اردبیل نیز گفت: امروزه جایگاه و نقش روابط عمومی ها در توسعه ارتباطات بر کسی پوشیده نیست و تقویت و ارتقا دانش ارتباطات نیز در جامعه اصلی مهم تلقی می شود و چنانچه در هر دستگاه یا سازمانی  اقدامی انجام میشود بلا شک با حضور و مشارکت روابط عمومی ها است.

مدیری که از کارکرد ارتباطی بهره نگیرد، موفق نیست

حمید لطف الهیان ادامه داد: چنانچه هرمدیری تلاش و اهتمام ویژه در پیشبرد اهداف سازمان و ماموریت دستگاه داشته باشد اما از مشارکت و مداخله روابط عمومی خود بهره نگیرد قطعا موفق نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،‌ شهردار اردبیل افزود: روابط عمومی ها در هر شرایط پیچیده ای اعم از شرایط بحرانی اقتصادی و یا کرونایی وظیفه سنگین و خطیری را  با پشتیبانی و حمایت خود ایفا می کنند که جا دارد از  تمامی روابط عمومی های استان که در چند ماه اخیر در راستای اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت صادقانه تلاش کردند تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار