کد خبر: ۸۴۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 07 May 2020

سردار هوشنگ حسینی روز پنجشنبه گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار و دپو برنج وارداتی در انباری در مشگین شهر موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مشگین شهر با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش را تایید و با هماهنگی قضایی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این انبار ۲۴ تن برنج وارداتی به ارزش یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال که به صورت غیر قانونی دپو و احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده ای برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

سردار حسینی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل واقع است.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار