کد خبر: ۸۴۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 07 May 2020

سرهنگ سیدهادی موسوی روز پنجشنبه به ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضایی ۲۵ تن شکر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال را از یک انبار اختفای کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

وی از تشدید مبارزه با کالای قاچاق و احتکار از زمان شیوع بیماری کرونا خبر داد و اظهارداشت: در ابن رابطه یک نفر متهم نیز با تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شد.

سرهنگ موسوی گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای خلخال یک محموله قاچاق چوب صنعتی و جنگلی به وزن ۹.۵ تن نیز در این شهرستان کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده، متهمان تحویل مقام‌های قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خلخال از دستگیری سارق درختان باغ‌های حاشیه شهر خلخال خبر داد و افزود: سارق دستگیر شده در ماه‌های اسفند و فروردین ماه امسال با استفاده از خلوتی باغ‌های به خاطر شیوع بیماری کرونا اقدام به قطع ده‌ها اصله درخت تبریزی ،بید و صنوبر از باغ‌های حاشیه شهر کرده و پس از تبدیل درختان به قطعات کوچک‌تر اقدام به فروش آن می‌کرد.

او همچنین به افزایش موارد کشف سرقت در بهار امسال اشاره کرد و گفت: سارقان آیفون‌های منازل خلخال نیز که به شکل گسترده اقدام به سرقت می‌کردند، با تلاش ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار