نماینده مجلس:
نماینده پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی از ابطال مصوبه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان از سوی هیئت عالی داوری سازمان خصوصی‌سازی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 12 May 2020

به گزارش تابناک اردبیل، شکور پورحسین نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از ابطال مزایده واگذاری شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان به بخش خصوصی از سوی هیئت عالی داوری سازمان خصوصی‌سازی خبر داد و گفت: البته این مسئله باعث تکدر خاطر رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت شده و تذکراتی نیز به وزرای مربوطه در این زمینه داده است.

در این باره بخوانید
تلاش «روحانی» برای مقابله با ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان

وی با بیان اینکه "هرگونه اقدام برای واگذاری مجدد و تغییر این تصمیم خلاف قانون است"، ادامه داد: مشکل اصلی واگذاری کشت و صنعت مغان این است که پس از واگذاری اولیه و سپردن  این مجموعه به آقای صرافان و انصراف وی پس از حدود 6 ماه بدون برگزاری تشریفات قانونی واگذاری دیگری انجام شده است این درحالی است که حتی نفر دومی که واگذاری به وی انجام شده است سپرده‌های خود را بازپس گرفته بوده است.

نماینده پارس‌آباد در مجلس با تأکید بر اینکه پس از انصراف نفر اول باید تشریفات قانونی برای واگذاری مجدد انجام می‌شده است، اضافه کرد: باید در واگذاری جدید حتی مابه‌التفاوت نرخ ارزی که در فاصله واگذاری اول و دوم اتفاق افتاده بود نیز محاسبه می‌شد که این اتفاق رخ نداده بود.

فشار دولت برای مقابله با ابطال معامله

به گزارش تابناک اردبیل،‌در همین حال گفته می شود که رئیس جمهور در واکنش به این خبر به وزاری دادگستری و اقتصاد دستور داده تا رای فسخ واگذاری کشت و صنعت مغان برگردانده شده و رای هیات داوری بلااثر شود.

در همین رابطه احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی اخیراً گفته است که چنین اقداماتی برخلاف مصالح عمومی است و مردم آن را قبول ندارند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
خیلی خوشحال شدم خدایا شکرت وطنم آزاد شد
شهروند
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
روحانی مانع ازنهایی شدن لغواین واگذاری انجام میدهد.خودشخص توکلی رییس دیده بان شفافیت به ان اشاره کرد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
آخه شایعه شده روحانی نمیزار باطل بشه. خواهشمندم در این خصوص و فرایند ابطال و کارهایی که الان در مورد ابطال انجام میشه، خبر تهیه کنید. مرسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار