کد خبر: ۸۵۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 20 May 2020

بهروز ندایی ۳۰ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت روز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی‌ها در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: این روزها بحث واگذاری کشت و صنعت مغان و برخی سیاه‌نمایی‌ها در این حوزه مطرح است که باید اعلام کنیم این واگذاری براساس اصل 44 قانون اساسی و با یک روند درست و منطقی انجام شده و فرد برنده نیز هیچ مشکلی در مدیریت این مجموعه ندارد.
وی خاطرنشان کرد: نه تنها در یک سال گذشته افزایش نیرو و بهره‌وری در این مجموعه اتفاق افتاده بلکه بسیاری از ضعف‌ها و نارسائی‌های گذشته برطرف شده و به صراحت اعلام می‌کنیم که واگذاری آن جای نگرانی ندارد و به هیچ وجه انحرافی در آن شکل نگرفته است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به نقش روابط عمومی‌ها در افزایش اعتماد مردم اشاره کرد و گفت: در همین موضوع اطلاع‌رسانی و شفافیت مساله حایز اهمیت است تا افکار عمومی اقناع شده و زمینه برای ادامه فعالیت این مجموعه به شکل مطلوب فراهم آید.
ندایی به دو بعد فعالیت روابط عمومی‌ها در بحث اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: در این زمینه بهتر است خدمات دولت به بهترین شکل بازگو شود که نمونه این امر افزایش حقوق کارکنان در ماه‌های گذشته بوده که علاوه بر اعمال 50 درصد افزایش حقوق کارکنان اعتبارات مرزی نیز بعد از سال‌ها بلاتکلیفی تامین و پرداخت شده که ضرورت دارد این وضعیت مناسب به اطلاع عموم مردم برسد.
وی بیان کرد: در کنار این امر روابط عمومی‌ها باید ارتباط برون‌سازمانی و حلقه واسط بین دولت و مردم را نیز به گونه‌ای تنظیم کنند تا رضایت عموم مراجعین به ادارات فراهم آمده و به شکل واقع‌بینانه پشتیبانی‌ها و خدمات فراگیر به انجام برسد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از رسانه‌ها به عنوان بازوی توانمند روابط عمومی‌ها در بحث اطلاع‌رسانی یاد کرد و گفت: رسانه‌های استان به ویژه صداوسیما و خبرگزاری‌ها در بحران کرونا و اطلاع‌رسانی دقیق و سریع سنگ تمام گذاشتند تا آرامش و امنیت خاطر اجتماعی فراهم آمده و بساط بسیاری از شایعه‌سازی‌ها و مباحث غیرعلمی برچیده شود.
ندایی تصریح کرد: ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم به طوری که از اول سال با سیل و برخی حوادث قهری روبرو بودیم و در پایان سال نیز کرونا دغدغه‌های جدی به وجود آورد که در این زمینه اطلاع‌رسانی و فعالیت روابط عمومی‌ها سبب شد تا مردم از منابع موثق اطلاعات و اخبار را دریافت کنند.
وی اظهار کرد: انتخابات سالمی را با مشارکت خوب مردم در اسفندماه پشت سر گذاشتیم که استان اردبیل جزو 10 استانی بوده که با کمترین کاهش مردمی مواجه بوده و این به واسطه اطلاع‌رسانی و تلاش خبرنگاران فعال در رسانه‌های مختلف بوده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در سایه تلاش دسته جمعی در همه بحران‌های سال گذشته شاهد آن بودیم که اتفاقات امنیتی و برخی ناآرامی‌ها در استان اردبیل به ویژه در بحث مدیریت سوخت و افزایش قیمت آن رخ نداد و امیدواریم همچنان این روند ادامه پیدا کند.
ندایی به آخرین وضعیت کرونا در استان و شیب ملایم و کند ابتلا به این بیماری اشاره کرد و گفت: تعداد بیماران بستری و فوتی کرونا به حداقل رسیده و نسبت به روزهای اول با تجهیز بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و تست روزانه 250 نفر سعی بر کنترل و مهار این بیماری است.
وی افزود: در حال حاضر تنها در یک بیمارستان بستری مبتلایان به کرونا را شاهد هستیم و امیدواریم همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت مطلوبی را در مهار این بیماری شاهد باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در پایان بیان کرد: با توجه به وضعیت درآمدی کشور در دو ماه اخیر با اولویت پرداخت حقوق کارکنان جذب منابع انجام شده ولی از فرصت فصل کاری باید در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی با استفاده از ظرفیت اعتبارات ملی بهره بگیریم.
در این مراسم از فعالان عرصه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل سپس انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها برگزار شد.ایسنا
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار