کد خبر: ۸۵۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 30 May 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری با اشاره به آخرین وضعیت مسکن مهر در استان اردبیل اظهار کرد: تا پایان تیرماه جشن اختتام و پایان مسکن مهر در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد تا پرونده مسکن مهر در استان بسته شود.

وی افزود: به‌غیر از اردبیل و پارس‌آباد که واحدهای در اختیار راه و شهرسازی در مرحله تکمیل است در سایر شهرستان‌ها تمامی واحدهای مسکونی مهر تحویل شده بود که با اتمام واحدهای نیمه تمام برای همیشه مسکن مهر به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل به احداث ۹هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در این استان اشاره کرد و گفت: متقاضیان نیازمند مسکن که اغلب مسکن اولی‌ها هستند در قالب این طرح شناسایی شدند که پیش‌بینی می‌شود با ۱۳۰ میلیارد تومان آورده متقاضیان، سرمایه‌گذاران و بخش دولتی این واحدها احداث و به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: در اردبیل و برخی از شهرها زمین مورد نیاز برای احداث یک هزار و 500 واحد تامین شده تا در اختیار سازندگان قرار گیرد.

حیدری با بیان اینکه سازندگان با استفاده از تسهیلات بانکی عملیات اجرایی  احداث مسکن اقدام ملی را شروع کرده‌اند، افزود: بخشی از پروژه‌ها به‌صورت مشارکتی و بخشی نیز با همکاری بنیاد مسکن اجرایی خواهد شد که زمین مورد نیاز پیش‌بینی شده تا در اختیار متولیان امر قرار گیرد و با انتخاب پیمانکاران تا شهریورماه احداث این واحدها آغاز می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار