کد خبر: ۸۵۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 30 May 2020

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از آران نیوز؛ مراسم تحلیف رهبر جدایی طلب قره باغ ، با مشورت اسرائیلی ها با مشارکت نیکول پاشینیان ، نخست وزیر ارمنستان بجای شهر خان کندی در شوشا برگزار شده و اولين ديدار رسمى آرائيك هاروتونيان رئيس جمهورى خود خوانده قره باغ با نيكول پاشينيان نخست وزير ارمنستان در قره باغ انجام گرفت.

پاشينيان به همراه هيئت بلند پايه اى از مقامات سياسى و لشگرى براى شركت در مراسم تحليف رئيس جمهورى غیر قانونی قره باغ در شوشا حاضر شده است.

چندی است رژیم صهیونیستی چراغ سبز برای گسترش روابط با ارمنستان روشن کرده و از عوامل خود برای ایجاد یک جریان خبری علیه روابط رسمی باکو با ایران استفاده کرده است و باعث شده است که پیرامون توافق نامه 2016 باکو – تهران مباحثی در داخل جمهوری آذربایجان دربگیرد.

پس از این جنجال آفرینی، اسرائیل بازی شوشا را به ارامنه توصیه کرد. زیرا دیپلماتهای اسرائیلی به مقامات ارمنی اطمینان داده اند كه اسرائیل بهتر می داند كه چگونه سرزمین های سایر كشورها را اشغال و الحاق كند و در این زمینه تجربه دارد.

هدف اسراییل از راه انداختن بازی مراسم سوگند جدایی طلبان ارمنی در قره باغ، یادآوری وابستگی باکو به سلاح های اسرائیلی در مناقشه قره باغ است . وابستگی که نتیجه تلخ سیاست باکو برای نزدیکی با اسرائیل در سالهای اخیر بوده است.

رژیم صهیونیستی که خود در داخل گرفتار مشکلات بسیاری است به عنوان یک مربی اشغال گری عمل می کند و تا زمانی که امکان دوشیدن یک کشور برای این غذه سرطانی وجود داشته باشد از در دوستی وارد می شود و پس از آن به کشور و منافع دیگری روی می آورد . رژیم صهیونیستی نمونه ای از یک زیست انگل گونه است و اگر فعالیت هایش مهار نشود باعث اختلافات و فتنه های بسیاری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار