کد خبر: ۸۵۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ 04 June 2020

سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی هفته آینده برای بازدید از پروژه‌های ریلی، جاده‌ای و شهرسازی به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

وی افزود: پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه یکی از محورهای اصلی این سفر خواهد بود که به همراه دیگر نمایندگان استان اردبیل از این پروژه بازدید خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین بیان کرد: همچنین در این سفر مشکلات راه‌های مواصلاتی استان به‌ویژه اردبیل - سرچم، اردبیل - مغان، خلخال - اسالم، بزرگراه اردبیل - گرمی، بزرگراه پارس‌آباد - سه‌راهی مشگین‌شهر، سرچم - هشتجین، تونل دوم حیران  و نیر - سراب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

موسوی با اشاره به وضعیت نامطلوب بافت‌های فرسوده و کم‌قوام ساختمانی در استان اردبیل علی‌الخصوص در محلات ۱۳گانه کلانشهر اردبیل، گفت: پیگیری‌های لازم در این موارد لحاظ خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری وضعیت ساخت چند پل غیرهم‌سطح در استان افزود: با توجه به جلسات گذشته‌ای که با وزیر راه و شهرسازی داشته‌ایم، این مسائل به‌صورت اولویت‌دار پیگیری خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: امیدواریم در راستای اتمام راه‌آهن اردبیل - میانه و نیز کریدور شمال - جنوب از اردبیل به پارس‌آباد مغان، شاهد اقدامات شایسته‌ و قابل توجهی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار