امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی توصیه کرد که دنبال عزل و نصب‌ها نروند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱ 20 June 2020

به گزارش تابناک اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان مجلس در جهت تصویب قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین تلاش کنند.

وی افزود: از نمایندگان محترم می‌خواهیم تمام تلاش خود را در جهت تصویب قوانینی که کشور را از تمام خطرات خلاصی بخشد و ملت ما را در رفاه معنوی، اخلاقی و مادی قرار دهد، تلاش کنند.

امام جمعه اردبیل بیان داشت: نمایندگان مجلس با نظارت جامع بر حسن اجراء قوانین تلاش کنند تا عدالت در مرحله اجراء زیر پا گذاشته نشود و منافذ سوء استفاده از پست‌های حساس اداری و از امکانات عمومی کاملاً سدّ گردد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توصیه خیرخواهانه من به آنها این است که دنبال عزل و نصب‌ها نروند.

وی ادامه داد: اگر جایی دیدند که ورود به عزل و نصب‌ها ضروری است با رعایت دو امر ایرادی ندارد؛ اول اینکه کسی که  خودشان می‌آورند قوی‌تر از مدیر معزول باشد و دوم اینکه فردی که می‌آورند نباید از ستاد انتخاباتی آنها یا از فامیل و اقرباء و آشنایان آنها باشد و در هر صورت به هیچ وجه نباید آموزش و پرورش دچار مسائل سیاسی شده و عزل و نصبی سیاسی در آن انجام شود.

عاملی در ادامه با اشاره به برگزاری مجدد نمازجمعه در استان اذعان داشت: ما در تمام این مدّت تابع تصمیم ستاد کرونا بودیم از این به بعد هم تابع ستاد هستیم.

وی ادامه داد: بنابر اعلام وزیر محترم بهداشت، هیچ نهادی مثل نهادهای مربوط به رهبری، تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا را به‌صورت عالی رعایت نکردند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار