کد خبر: ۸۶۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 24 June 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری، آیین معارفه و تکریم مدیران کل جدید و سابق امور مالیاتی استان اردبیل با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی، مدیرکل دفتر مرکز حراست، مدیرکل امور پشتیبانی و جمعی از مسؤولان استانی در سالن اداره کل امور مالیاتی برگزار شد.

یعثوب نژاد محمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در این مراسم اظهار کرد: اهمیت مالیات در شرایط حاکم اقتصادی برای استان مهم است و همدلی و همکاری همه مسؤولان و اصناف را می‌طلبد.

وی افزود: حساسیت مالی در سازمان امور مالیاتی نسبت به سایر ارگان‌ها بیشتر است و کارمندان اداره کل امور مالیاتی از سلامت نفس و پاک دستی بالایی برخوردارند و این سازمان دارای ظرفیت نیروی انسانی متخصص و سخت‌کوش بوده و باید از این ظرفیت‌ها در راستای تنظیم اقتصاد استان به‌صورت ایده‌آل بهره‌مند شویم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: استان اردبیل استانی نوپا و جوان است اما دارای مدیران دلسوز، سخت‌کوش، پاکدست، با سابقه و توانمند بوده و با همدلی و آرامش کارهای مالیاتی این استان مطلوب و مورد قبول همگان است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت توانمندسازی نیروی انسانی تصریح کرد: مدیرکل سابق امور مالیاتی استان اردبیل در طول ۳۵ سال خدمت مایه شرف و حیثیت است و همدلی و وحدت حول محور نماینده ولی فقیه در استان و تلاش استاندار اردبیل یک فضای سالم و آرام‌بخش را شاهد هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، ابراهیم قلی زاده به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان اردبیل معرفی و از زحمات رسول نوع پرور مدیرکل سابق این سازمان قدردانی شد.

-انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار