کد خبر: ۸۶۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 02 July 2020

اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر گفت: چهار واحد از این کارخانه‌ها در هفته دولت و چهار واحد دیگر در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی پنج واحد تولیدی آب معدنی در این شهرک از سوی سرمایه‌گذاران بلاتکلیف مانده که بزودی این افراد خلع ید شده و واحدها به سرمایه‌گذاران دیگر واگذار خواهد شد.

استاندار اردبیل به تولید پلی‌فرم در کارخانه تولید آب معدنی محراب بهشت ( دی دی)  در این شهرک اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی واحد تولید پلی فرم ۷۰ درصد نیاز این کارخانه تامین شده است.

وی از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط کارخانه محراب بهشت هم خبر داد و افزود: بمنظور تامین نیاز استان و دیگر استان‌ها از سوی این واحد کارگاه تولید ماسک ان ۹۵ بعد از طی مراحل کاری راه‌اندازی خواهد شد که این در نوبه خود قابل تقدیر است.

بهنامجو همچنین به راه‌اندازی واحد بسته‌بندی عدس در کارخانه محراب بهشت اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اقدامات مهمی که کارخانه آب معدنی محراب بهشت (دی دی) انجام داده راه‌اندازی واحد بسته‌بندی عدس است و این نشان از جهش تولید در این کارخانه را دارد.

استاندار اردبیل اظهارداشت: منبع ذخیره آب در شهرک تخصصی آب نیر برای سهولت در تامین آب کارخانه‌های تولید آب معدنی احداث می‌شود.

وی افزود: در شهرک تخصصی آب نیر در حال حاضر چهار واحد تولید آب معدنی در حال تولید است.

بهنامجو به رفع موانع و مشکلات بانکی و دیگر موارد برخی از سرمایه‌گذاران این شهرک اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استانداری اردبیل حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف است که بزودی برخی از موانع و مشکلات این سرمایه‌گذاران هم مرتفع می‌شود.

استاندار اردبیل تشریح کرد: با راه‌اندازی کارخانه‌های شهرک تخصصی آب شهرستان نیر علاوه بر تامین ظرفیت تولید آب معدنی در استان شاهد اشتغالزایی خوبی خواهیم  بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار