کد خبر: ۸۷۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 16 July 2020

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده شامگاه امروز در بازدید از مراکز درمانی اردبیل اظهار داشت: از روز شنبه استان اردبیل از لحاظ شیوع بیماری ویروسی کرونا در وضعیت هشدار قرار گرفته است و در حال حاضر شهرستان‌های اردبیل، نمین و نیر در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در مناطق مختلف استان افزود: در حال حاضر در تمامی مراکز درمانی و بیمارستان‌های مناطق مختلف استان اردبیل 274 بیمار مبتلا به کرونا بستری است که از این میزان 43 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده همکاری مردم با دانشگاه علوم پزشکی را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که هم‌اکنون در مناطق مختلف استان حاکم دانشگاه علوم پزشکی برای اینکه ظرفیت بخش‌های کرونا در بیمارستان‌ها تکمیل نشود و سایر بیماران از دریافت خدمات محروم نشوند نیازمند همکاری ویژه مردم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تاکید بر برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی برای اجرای اقدامات پیشگیرانه بیان کرد: برای جلوگیری از ورود استان به وضعیتی وخیم‌تر از وضعیت کنونی که محدودیت‌های بسیاری به دنبال خواهد داشت باید همگان دست به دست هم داده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات مختلف در کاهش آمارهای مبتلایان نقش ویژه‌ای ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی باید به صورت جدی اجرا شود اظهار کرد: با توجه به اینکه اخیرا در تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مناطق مختلف استان شاهد ابتلای بسیاری از کادر درمانی به بیماری کرونا مبتلا هستند باید با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی از کاهش ورودی مبتلایان به مراکز درمانی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار