قیمت آپارتمان در محلات پایین شهر اردبیل بین 3 تا 7 میلیون تومان در هر متر متغیر است و قیمت آن در محلات بالا شهر بین 12 تا 70 میلیون تومان است.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 21 July 2020

به گزارش تابناک اردبیل، خداوردی حضرتی اظهار کرد: وقتی صاحبان مسکن های خالی مالیات سنگینی پرداخت کنند، مجبور می شوند مسکن را بفروشند یا اجاره دهند که در هر دو صورت شاهد پایین آمدن قیمت اجاره و قیمت فروش مسکن خواهیم شد ولی باید با تمام ظرفیت و هر چه زودتر این طرح اجرایی شود.


وی با بیان اینکه قیمت فروش و اجاره مسکن در اردبیل هر روز در حال افزایش است، ادامه داد: دلایل فراوانی برای این افزایش قیمت وجود دارد که می توان به مواردی مانند بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی، افزایش قیمت آهن آلات و ابزارهای مورد استفاده در ساختمان اشاره کرد.


رئیس اتحادیه مشاورین املاک مرکز استان اردبیل با بیان اینکه چنانچه قیمت تمام شده ساختمان بالا برود مشخصا قیمت فروش آپارتمان به هیچ عنوان پایبن نخواهد آمد، ادامه داد: قیمت آپارتمان در محلات پایین شهر اردبیل بین 3 تا 7 میلیون تومان در هر متر متغیر است و قیمت آن در محلات بالا شهر بین 12 تا 70 میلیون تومان است.


حضرتی با بیان اینکه در وضعیت فعلی مستاجران اردبیلی نمی توانند مسکن اجارهای با قیمت مناسب پیدا کنند، اضافه کرد: قیمت های اجاره در اردبیل افزایش نامتعارفی داشته است به طوری که از طرف اتحادیه نیز برگههایی در سر در مغازه زده شده که از اجاره با قیمت نامتعارف معذوریم ولی متاسفانه اپلیکیشنهای موبایلی سبب شده است که برخی افراد با استفاده از این اپلیکیشن ها با قیمتهای نامتعارف اقدام به اجاره دادن کنند.


رئیس اتحادیه مشاورین املاک مرکز استان اردبیل در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در کشورهای دیگر هم با حمایت از سازندگان مسکن و در اختیار قرار دادن زمین و گرفتن کمترین مالیات و عوارض و در نهایت تسهیل کار سازندگان و پایین آوردن قیمت تمام شده مسکن اقشار ضعیف را صاحب مسکن ارزان می کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار