کد خبر: ۸۷۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹ 25 July 2020
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و  استاندار اردبیل در خصوص بیماری کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل در پیامی مشترک ضمن دعوت از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همدلی و همراهی همه مردم استان برای مقابله با بیماری کرونا را خواستار شدند.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم            

«کَتَبَ رَبُّکُمْ عَلَی نَفْسِهِ الرَّحْمَةَ»، مردم فهیم و حسینی اردبیل، همان‌گونه که همه می‌دانید، «آزمون الهی دو قسم است گاهی به رفاه است گاهی به رنج، از اواخر سال گذشته شیوع ویروس کرونا، زندگی عادی افراد جامعه عزتمند ما را درگیر مشکلات عدیده‌ای کرد.

لیکن شما مردم گرانسنگ، با فرهنگ و مومن با رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از مسافرت‌های نوروزی و دید و بازدیدهای حضوری، باعث شدت پیک اول این بیماری با حداقل تلفات و زیان‌های جانی و مالی پشت سر گذاشته شود.

اما با بازگشایی مراکز تجاری، اقتصادی و برگشت مردم به زندگی عادی متاسفانه شاهد شروع پیک دوم این بیماری هستیم طوری‌که ویروس منحوس کرونا باز عده‌ای را در جامعه گرانقدر و عزیز ما درگیر کرده، و جان عزیز هموطنانمان اعم از پیر و جوان و کودک را تهدید می‌کند.

لذا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمانی، جامعه حسینی و نخبگان و آحاد مردم که سعی بلیغ در مبارزه با شیوع این بیماری داشته‌اند و آرزوی رحمت و آرامش برای ارواح درگذشتگان و مسألت شفا برای مبتلایان بر اساس «و نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ» از عموم شما مردم عزیز و گرانسنگ خواهشمندیم برای حفظ جان خودتان و عموم  هموطنان، با درک صحیح از وضعیت خطیر کنونی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده مدام از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در محل کار و زندگی از بروز یک فاجعه انسانی جلوگیری فرمایید.

همچنین از عموم نخبگان، جامعه روحانیت، جامعه حسینی، مادحین، هنرمندان و اصحاب قلم و رسانه خواهش می‌کنیم که در این برهه حساس با  هر امکانی که در توان دارند به کمک جریان مبارزه با شیوع ویروس کرونا بشتابند چرا که این امتحان الهی و این وضعیت خطیر چیزی نیست که تنها با تلاش دولت یا کادر درمان بتوان از آن عبور کرد.

اینجانبان رجاء واثق داریم که با همدلی و همراهی تک تک شما بزرگواران شاهد گذر از این مرحله حساس تاریخی باشیم و ایران بزرگ و استان عزیز ما دوباره روی خوش زندگی را دیده و تعالی، توسعه و پیشرفت دنیوی و معنوی را به تجربه بنشیند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار