امتیازدهی‌ها افاقه نکرد، مدرس خیابانی رأی نیاورد؛
به هر حال مجلس دوازدهم پس از رد اعتبارنامه‌ی تاجگردون، طرح استیضاح زنگنه، مخالفت با طرح پیش فروش نفت توسط دولت که علی الظاهر موضوع چالشی گفتگوی روز گذشته قالیباف و روحانی بوده، امروز نیز با رأی عدم اعتماد به مدرس خیابانی، علاوه برنشان دادن اراده‌ی خود برای ایستادگی در برابر هرگونه نادرستی وکژی ، این موضوع رانیز به عنوان عبرت مهم ماجرا به همگان گوشزد نمود..
کد خبر: ۸۸۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 12 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ با تمام امتیازاتی که داده شد، و همه‌ی تعاملات نادرست و بیش از اندازه‌ای که سرپرست جوان وزارت صمت را امیدوار به رأی اعتماد بهارستانی‌ها نموده بود، کار وی سخت تر از قبل شد و این نشان داد مجلس یازدهم و نمایندگان کنونی، نگاه دقیق و حساسیت خاصی را بر دستگاه‌های متولی امور اقتصادی در دستور کار داشته و با احدی دراین زمینه تعارف ندارند.

رویکرد چند صباح سرپرستی مدرس خیابانی بیش از آنکه اقتصادی و مبتنی بر اراده‌ای برای پیشبرد اهداف کشور در یکی از محوری‌ترین دستگاه‌های حوزه تولید ، تجارت و توزیع عادلانه ، سودآور اقتصادی باشد؛ رویکردی سیّاسانه در جهت جلب دوستی ، نظرات موافق اشخاص ، گروه‌های ذی‌نفوذ است.

تاجگردونیست روی ریل شکست

بدان امید که شاید بتواند از طریق چند انتصابِ نه چندان شایسته سالارانه در وزارتخانه، یا هیئت مدیره‌های شرکت‌های مهم و ثروتمند کشور که مشخص بود بناست تأمین کننده‌ی منافع چه اشخاص، گروه‌ها ، اقوام و خویشاوندان چه کسانی برای جلب رأی اعتماد باشد، کارت‌های سیاستمدارانه‌ی خود را به کار گیرد.

همچنین موضع گیری ، رد و بدل کدهایی در تأیید عملکرد مفتضحانه‌ی برخی حوزه‌های بازار و صنعت من جمله بازار خودرو ، امتیازدهی دیگری از نوع مدرس خیابانی را کلید زد که جزء امیدواری وی به احتمال تأثیرگذاریِ متنفذینِ مافیای این بازار آشفته ، فریبکار و غیرمردمی بر رأی اعتماد بهارستانی‌ها در نتیجه جلوس بر کرسی وزارت ، چیز دیگری از آن قابل برداشت نبود.

به هر حال مجلس دوازدهم پس از رد اعتبارنامه‌ی تاجگردون، طرح استیضاح زنگنه، مخالفت با طرح پیش فروش نفت توسط دولت که علی الظاهر موضوع چالشی گفتگوی روز گذشته قالیباف و روحانی بوده، امروز نیز با رأی عدم اعتماد به مدرس خیابانی، علاوه برنشان دادن اراده‌ی خود برای ایستادگی در برابر هرگونه نادرستی وکژی ، این موضوع رانیز به عنوان عبرت مهم ماجرا به همگان گوشزد نمود که بهتر است مسیرهای اصلی را بر بیراهه ترجیح داده و پیام حیاتی و راهبردی سالی که قرار است سال جهش تولید، درجهت تداوم مقابله با تحریم‌های ظالمانه‌ی دشمن باشد دریافت نموده ، به جای امید بستن به سیاست بازی ، لابی گری ، بده بستان به هر نحو ممکن حرکت در مسیر اصلی با رعایت قواعد و اصول مشخص واخلاقی را فرا بگیرند.

یقینا ذی نفوذان داخل و خارج خانه ملت نیز این پیام را در یافته و حداقل در این دوره از مجلس، سنگ برشکم خود ، اطرافیان و اقوام زیاده خواه خواهند بست تا از آسیب ، مجازات حرکت در بن بست تاجگردونیست، و تبدیل شدن به تاج گردون ۱ و ۲ و۳ و... در امان بمانند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار