معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به جان باختن ۱۱ مبتلای دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، اعلام کرد: در طی قریب به ۶ ماه از شیوع این بیماری در کشور، تاکنون ۶۵۴ نفر در استان فارس جان خود را در اثر ابتلاء به کووید ۱۹ از دست داده‌اند.
کد خبر: ۸۸۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ 12 August 2020

به گزارش تابناک فارس: علی اکبری از انجام ۲۳۱ هزار و ۶۵ مورد نمونه گیری در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان فارس خبر داد. وی ادامه داد: بر اساس بررسی نمونه‌های تهیه شده در آزمایشگاه‌ها، تاکنون ۳۷ هزار و ۳۱۹ مورد مثبت در استان فارس شناسایی شده است.


وی در ادامه به بستری بیماران در مراکز درمانی استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۹۶۳ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، شرایط جسمی ۱۰۶ بیمار وخیم گزارش شده است.


معاون درمان دانشگاه ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۳۴ هزار و ۲۰۲ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.


این مقام مسؤول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خطاب به مردم استان تاکید کرد: متأسفانه چرخه‌های انتقال این ویروس در استان کماکان وجود دارد و همه ما موظف هستیم برای تأمین سلامت خود و اطرافیان، به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، پرهیز از ترددهای غیرضروری و حفظ فاصله فیزیکی، پایبند باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار