نماینده مشکین‌شهر در مجلس کجاست
کارگران پس از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌های خود از سوی ‌مدیرعامل جدید آبفای استان اردبیل، ‌خواستار دستور ویژه حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به مطالبات‌اشان شدند.
کد خبر: ۸۸۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 13 August 2020

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارس، استان ردبیل جزو آخرین استان‌هایی بود که بنا به گفته حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور مطابق بر مصوبه هیات وزیران فرایند یکپارچه سازی «دو شرکت آب فاضلاب روستایی و شهری» با معرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در اردیبهشت جاری وارد فاز اجرایی شد.

در این باره بخوانید
یکپارچه‌سازی، ادغام یا حذف؛ تنش قدرت در آب و فاضلاب اردبیل
تظلم‌خواهی کارگران از استاندار اردبیل/9 ماه است حقوق نگرفته‌ایم!

بحران کارگری در آبفای مشکین شهر و سکوت استاندار!
آقای استاندار! سنگ بزرگ نشانه نزدن است
روحانی در راه اردبیل؛ کارگران 8 ماه است حقوق نگرفته‌اند!

ادغام دو شرکت این امید را ایجاد کرده بود تا با مدیریت واحد، وضعیت نابسامان شرکت آب فاضلاب روستایی بالاخص پرداخت نشدن حقوق کارکنان و نیز فرسودگی شبکه‌های آبرسانی در روستاها برطرف شود.

تعدادی از کارکنان شرکت آب فاضلاب سابق روستایی شهرستان مشگین شهر استان اردبیل در تماس با خبرگزاری فارس می‌گویند که نزدیک به یک‌صد نفر از آبداران افزون بر ۲۴ ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند.

آنان همچنین می‌گویند که تعداد ۳۰ نفر از کارکنان ثابت شرکتی بالغ بر ۷ ماه است ریالی حقوق دریافت نکرده‌اند.

این کارگران با تصریح بر این که از زمان ادغام، مشکلات خود را بارها به اطلاع فرامرز به‌نژاد، ‌مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل رسانده اما هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اند، ‌خواستار توجه و دستور ویژه حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب برای پاسخگویی و انجام مطالبات و خواسته هایشان شدند.

به گزارش تابناک اردبیل،‌ اخبار موثق حاکیست که کارگران آبفای مشکین‌شهر مطالبات خود را به عباس‌زاده مشکینی نمانیده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز منعکس کرده‌اند. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار