استاندار آذربایجان غربی: مدیران اجرایی استان با تمام توان در بهبود فضای کسب و کار و جذب سرمایه گذار کوشا باشند.
کد خبر: ۸۸۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ 13 August 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، استاندار آذربایجان غربی عامل اصلی دستاوردهای اقتصادی استان در سال گذشته را رشد بیش از 200 درصدی سرمایه گذاری در آذربایجان غربی دانست و از مدیران اجرایی استان خواست با تمام توان در بهبود فضای کسب و کار و جذب سرمایه گذاری کوشا باشند.

آقای محمد مهدی شهریاری که در نهمین جلسه مرکز جذب سرمایه گذاری آذربایجان غربی سخن می گفت، افزود؛ یکی از مهمترین دلایل اینکه پارسال موفق شدیم بالاترین کاهش نرخ بیکاری در کشور را کسب کنیم، بهبود فضای کسب و کار و بستر سازی برای جذب سرمایه گذاری در آذربایجان غربی بود که باید این روند با جدیت ادامه یابد.

وی با انتقاد از برخی رویه ها در استان برای جذب سرمایه گذاری گفت؛ اگر بخواهیم به اشتغال پایدار و برچیدن فقر و آسیب های اجتماعی دست یابیم باید از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حمایت کنیم و این مسئله یک مسئولیت مهم اجتماعی است.

آقای صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به رویه های موفق در یکپارچه سازی سامانه های استعلامی در دنیا گفت؛ در قوانین داخلی کشورنیز بر یکپارچه سازی سامانه های استعلام و صدور مجوز بین دستگاه های اجرایی تاکید شده است که جادارد به عنوان استان پیشتاز این رویه در آذربایجان غربی اجرایی شود.

آقای غفارپور، مدیرکل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان غربی هم به عنوان دبیر جلسه مرکز جذب سرمایه گذاری استان، از اجرای طرح پنجره واحد سرمایه گذاری و مدت زمان اخذ استعلام ها و مجوزها گزارشی ارائه کرد.

در این جلسه مدیران دستگاه های اجرادی استان نیز متناسب با موارد مطرح شده گزارشی ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار