اظهارات صادقانه یا ناشیانه
‌نماینده پارساباد در اظهاراتی گفت: ابراهیم امامی، توانمندترین و لایق‌ترین فرماندار استان اردبیل را برای شهرستان پارساباد انتخاب کرده‌ام!
کد خبر: ۸۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 27 August 2020

به گزارش تابناک اردبیل، عباس جهانگیرزاده در نشست خبری با خبرنگاران پارس‌آباد مغان که با حضور فرماندار شهرستان انجام شد، در اظهاراتی عجیب گفت: بنده منتسب به دولت آقای روحانی هستم و به واسطه آن توانستم اعتبارات کلانی برای منطقه اخذ کنم.

به نوشته سایت مغانه آنلاین،‌ نماینده پارساباد، اصلاندوز و بیله‌سوار همچنین با برشمردن برخی ویژگی‌ها و توانمندی‌های “ابراهیم امامی” فرماندار جدید پارس آباد توانمندترین و لایق‌ترین فرماندار استان اردبیل را انتخاب کرده‌ام!

به گزارش تابناک اردبیل، اظهارات صادقانه و البته ناشیانه آقای جهانگیرزاده بیانگر این است که نماینده پارساباد مغان در عزل سرپرست سابق فرمانداری و گماردن فرماندار جدید این شهرستان نقش مستقیم داشته و خود نیز به آن اذعان دارد.

گفته می شود یکی از دلایل مخالفت جهانگیرزاده با عدالت حاجی‌پور فرماندار سابق شهرستان، مربوط به انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی بوده است.

عدالت حاجی‌پور اخیراً و با گذشت 8 ماه از تصدی سرپرستی فرمانداری پارساباد مغان، از سمت خود عزل و ابراهیم امامی فرماندار سابق شهرستان نیر به جای او بر کرسی فرمانداری شهرستان پاساباد تکیه زد.

نماینده مردم پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار همچنین آلودگی شیمیایی رودخانه ارس توسط ارمنستان را رد کرد و این گونه پاسخ داد: دستگاهها و متولیان مربوطه بر اساس نتایج نمونه‌برداری های انجام شده در خصوص آب رود ارس، ادعا می‌کنند که آب این رودخانه آلودگی ندارد.

نماینده حامی دولت در خصوص احتمال ابطال قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان نیز اظهار داشت: پرونده واگذاری این شرکت در حال حاضر در هیات عالی داوری سازمان خصوصی سازی است و هم دولت و هم نمایندگان هر رای و حکمی که در این خصوص قوه قضائیه صادر کند، باید تمکین کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
آقای جهانگیرزاده حتما رییس شبکه بهداشت بیله سوار را هم شما انتخاب کردین؟ و بقیه انتصابات ناشیانه دیگر. مشخصه بجای کار و تلاش به فکر دوره بعد انتخابات هستید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار