مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: تاکنون ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونا برای ۲۴۰ طرح گردشگری در سطح استان اردبیل پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 12 October 2020

نادر فلاحی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین خسارات ناشی از کرونا بر بخش گردشگری وارد شده و این صنعت را تحت تاثیر قرار داده است، پرداخت تسهیلات کرونا برای جبران بخشی از این خسارات در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی به فعالان این حوزه در استان عنوان کرد: تاکنون تعداد ۳۴۵ طرح برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد برای ۲۴۰ طرح تسهیلات پرداخت شده که ۷۰ درصد طرح‌های ثبت‌نامی را شامل می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: مبلغ ثبت‌نامی این طرح‌ها ۸۱ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۴۱ میلیارد ریال پرداخت شده و به عبارتی بیش از ۵۰ درصد مبلغ ثبت‌نامی پرداخت شده است.

فلاحی گفت: با ارائه این مسزان تسهیلات اشتغال ۴۳۵ نفر در بخش گردشگری در سطح استان تثبیت شده و از بیکاری این افراد جلوگیری شده است که تلاش می‌کنیم تا طرح‌های باقیمانده نیز بتوانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار