مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۴۵۰ برنامه فرهنگی - ورزشی بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 13 October 2020

سجاد انوشیروانی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه امسال برنامه‌های هفته تربیت بدنی با شعار "کرونا فرصتی برای تغییر نگاه ورزش" برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت مجازی، برگزاری مسابقات مجازی، پویش آگاه بخشی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی و برگزاری سمینارهای آموزشی و اجرایی طرح نوین از جمله آنها است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در فضا و محیط باز، برگزاری همایش‌های مختلف در حوزه ورزش همگانی بویژه طرح آماده‌باش و آوای ورزش در همسایگی و برگزاری مسابقات فرهنگی در ۲ بخش جوانان و ورزشکاران از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی در استان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: همچنین همزمان با هفته تربیت بدنی اردوی آمادگی تیم ملی هاکی روی چمن کشورمان در شهرستان پارس‌آباد مغان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

انوشیروانی با اشاره به حضور ۶۰ ورزشکار از سراسر کشور در این اردو ادامه داد: سه ورزشکار از استان اردبیل در اردوی آمادگی تیم ملی هاکی ایران برای شرکت در مسابقات جهانی بلژیک حضور دارند.

هفته تربیت بدنی همه ساله به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی از ۲۶ مهر ماه تا دوم آبان ماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار