مدیر انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: علاقمندان به حوزه ادبیات داستانی می توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۵ آذر به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.
کد خبر: ۹۰۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 14 October 2020

مهرداد جلیلی‌کیا پیش‌ازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای تحقق جهش تولیدات فرهنگی و هنری انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان اردبیل از نویسندگان دعوت می‌کند تا در دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان شرکت کنند.

وی افزود: این جشنواره در راستای تقویت آثار ادبی در حیطه ادبیات داستانی بسیج شکل گرفته است.

مدیر انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند داستان‌های کوتاه خود را با محوریت‌های ذکر شده در پوستر برنامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

جلیلی‌کیا عنوان کرد: برگزاری جشنواره ادبیات داستانی بسیج تجربه دیگری است از حضور پرشور مردمی در جبهه فرهنگی که حضوری متعهدانه برای ثبت حماسه عاشورایی یاران امام خمینی(ره) رقم می‌خورد و اکنون سن ادوار این رزمایش فرهنگی به دهمین دوره رسیده است.

وی با اشاره به اهداف و رسالت‌های مهم جشنواره اشاره کرد و گفت: جوان‌گرایی در بین داوران و کشف استعدادهای خلاق در حوزه نویسندگی از مناطق محروم استان به‌منظور حمایت، آموزش و تربیت نیرو در جهت تقویت جریان ادبی انقلاب اسلامی و تقویت حوزه ادبیات داستانی و ادبیات داستانی متعدد از جمله اهداف مهم این جشنواره است.

مدیر انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیح هنرمندان استان اردبیل بیان کرد: دبیرخانه جشنواره مجموعه‌ای از آثار داستانی منتخب را در قالب کتاب منتشر خواهد کرد و آثار داستانی در دو گروه سنی نوجوان حداکثر ۱۷ سال و بزرگسال بالای ۱۷ سال مورد ارزیابی قرار داده خواهد شد.

جلیلی‌کیا گفت: جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آثار سال‌جاری است و آثار حتما باید به‌صورت تایپ شده در قالب فایل word به پیام‌رسان‌های شماره تلفن ۰۹۱۴۲۸۸۲۵۵ با ذکر کامل مشخصات فردی و شناسنامه‌ای و شماره همراه ارسال شود.

وی اذعان کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب CD به دفتر بسیج هنرمندان واقع در خیابان مطهری طبقه پایین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار