مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: شرایط جوی نامساعد و نیز خاموش شدن برخی از دستگاه‌ها در فرودگاه اردبیل از مواردی است که سبب لغو پروازها می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 18 October 2020

سیدفخرالدین هاشمی صبح امروز در بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی باند فرودگاه اردبیل به 83 درصد رسید و برای بهسازی باند اصلی به میزان 2 هزار میلیارد ریال اعتبار تزریق می‌شود.

وی با اشاره به این که بیش از یک هزار و 600 متر عملیات آسفالت‌ریزی نیز در این مجموعه محقق شده است بیان کرد: تاکنون یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی این پروژه در نظر گرفته شده و مابقی نیز با ادامه این پروژه اختصاص خواهد یافت. 

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل افزود: شرایط جوی نامساعد و نیز خاموش شدن برخی از دستگاه‌ها در فرودگاه اردبیل از مواردی است که سبب لغو پروازها بیشتر از گذشته بوده اما با تکمیل و بهسازی باند فرودگاه انتظار می‌رود لغو و مشکل تأخیر پروازها برطرف شود.

هاشمی ادامه داد: انتظار می‌رود با تجهیز باند اصلی فرودگاه اردبیل 95 درصد پروازهای لغو شده در شرایط عادی برگزار شود که تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است تا تمامی پروازها برقرار شود و مشکلی در این باره پیش نیاید.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات دیگری که با آن مواجه هستیم این است که علی‌رغم این که تمام زیرساخت‌ها در فرودگاه مرز هوایی فراهم است اما شرکت‌های هواپیمایی از پروازهای خارجی استقبال نمی‌کنند در حالی‌که این مجموعه آمادگی برقراری پروازهای متعدد را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار