رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مبارزه با زمین‌خواری و حریم راه‌ها در اردبیل تشدید می‌شود و در این زمینه استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگا‌ه‌های اجرایی برای پیشگیری از تخلفات اولویت اساسی است.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 21 October 2020

ناصر عتباتی صبح امروز در دیدار با معاونین و جمعی از قضات دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: امنیت بسترساز پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: نیروی انتظامی وظایف و رسالت‌های بسیار گسترده‌ای در سطح جامعه عهده دار است و از آنجا که بسیاری از امورات مجموعه قضایی و انتظامی در بحث تامین امنیت، آرامش و اجرای عدالت در جامعه در ارتباط تنگاتنگ با هم هستند، لذا شرایط حاکم در استان از حیث ثبات امنیت و آرامش پایدار ناشی از همکاری، هماهنگی، تعامل، هم افزایی و انسجام این دو مجموعه قضایی و انتظامی است که امید است استمرار و تداوم این هماهنگی‌ها به ارتقای بیش از پیش خدمت رسانی به مردم منجر شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به نقش امنیت در توسعه اقتصاد، اشتغال و بطور کلی در ارتقای رفاه عمومی جامعه گفت: مسلماً اگر امنیت یا احساس امنیت در جامعه وجود نداشته باشد پیشرفت تمام امور با مشکل اساسی مواجه خواهد شد.

عتباتی با قدردانی از همکاری و هماهنگی‌های مردم در انجام رسالت های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به ویژه در تامین امنیت و آرامش خاطر نشان کرد: مسلما ثمره این همکار های مردمی در کنار انسجام مجموعه های قضایی و انتظامی موجب شده که استان اردبیل از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های قانونی در مبارزه با تخلفات و جرایم یاد آور شد: در بسیاری از موارد از جمله در امر صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، مقابله با سرقت، حفظ حریم راه‌ها و بستر رودخانه‌ها می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگاه اجرایی و انجام وظایف ذاتی آنان از  وقوع بسیاری از تخلفات پیشگیری کرد.

عتباتی مبارزه قاطعانه با مواد مخدر و مشروبات الکلی، مقابله با سرقت، برخورد با مفاسد و جرایم خشن را از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بر شمرد و از روسا و دادستان های حوزه قضایی و نیز از مجموعه انتظامی خواست در برخورد با اینگونه جرایم با متخلفین و مجرمین طبق قانون به شدت برخورد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار