رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل از طریق منابع بانکی و ۸ هزار میلیارد ریال توسط منابع ملی اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 21 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک از اردبیل، داود شایقی ظهر امروز در جلسه‌ای با مسئولین استان اردبیل اظهار داشت:  15 هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل از طریق منابع بانکی و 8 هزار میلیارد ریال توسط منابع ملی اختصاص یافته است که جزو برنامه‌های اصلی و راهبردی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به این که یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های توسعه‌ای استان جذب شده است بیان کرد: پیگیری مطالبات مردم استان و نیز برنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار سال یکی از برنامه‌های اساسی برای انجام اقدامات اساسی و مربوطه است که در این زمینه درصدد هستیم از تمامی ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم در راستای ارتقای اعتبارات و نیز تسریع در اجرای آنان به عنوان یک اولویت اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام را به مرحله تکمیل برسانیم.

شایقی ادامه داد: در راستای جذب اعتبارات مناسب برای استان یک هزار و 70 میلیارد تومان برای راه‌آهن اردبیل محقق شده است که این میزان از سطح استانی و ملی فراتر است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام مهم و ملی اولویت اساسی است.

وی در ادامه با اشاره به چهار خطه‌سازی محورهای مواصلاتی استان نیز گفت: 110 میلیارد تومان اعتبار برای محور اردبیل - سرچم در نظر گرفته شده است که بدون شک با اختصاص این اعتبارات سرعت اجرایی این پروژه‌ها افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

شایقی از تدوین سند توسعه و اشتغال در استان خبر داد و افزود: تدوین سند آمایش استان یک سند مطلوب و مناسب در استان‌ها محسوب می‌شود که در این زمینه در شهرستان‌ها نیز این طرح را عملیاتی خواهیم کرده و تمام هدف و تلاش ما بر این است که بدون هیچ انحراف و کوتاهی اقدامات لازم را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار