خانه مرحوم استاد سلیم موذن زاده اردبیلی ثبت ملی شده و به موزه مفاخر تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 24 October 2020
استاندار اردبیل در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مرحوم موذن زاده اردبیلی گفت: برای خرید و انتقال خانه با ارزش مرحوم موذن زاده اردبیلی تا دو ماه آینده تمهیداتی در نظر گرفته شده است.
بهنام جو با اشاره به اینکه جایگاه و شان و منزلت مفاخر استان باید حفظ شود، افزود: شان و منزلت مرحوم موذن زاده ملی و حتی بین المللی بوده و مراسم بزرگداشت باید در شان سلطان ذاکرین انجام شود.
استاندار اردبیل ضمن تقدیر از دلسوزان و دغدغه‌مندان فرهنگ استان تصریح کرد: موذن زاده‌ها به بزرگداشت و مقبره سازی نیاز ندارد بلکه این ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم و برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید جایگاه و مقام مفاخر را حفظ کنیم.
بهنام جو گفت: سبک مداحی موذن زاده اردبیلی نیز ثبت ملی شده است و این استاد مسلم مداحی و اذان، بخشی از فرهنگ استان تلقی می‌شود.
وی در رابطه با تاسیس موسسه مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی گفت: اهداف اساسنامه، نام موسسه و اعضای هیات امنای پیشنهادی اعم از حقیقی و حقوقی باید مشخص شود و طبق نظر نماینده ولی فقیه در استان موسسه موذن زاده اردبیلی با رویکرد مشخص راه اندازی شود.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ادامه کار باید با برنامه ریزی بلند مدت و شفاف باشد، بیان کرد: اهداف موسسه باید توام با رشد مداحی و اذان در استان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار