با راه اندازی مجموعه داروسازی اردبیل برای یکهزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ 26 October 2020

استاندار اردبیل گفت: پروژه های در حال احداث صنعتی و تولیدی در شرایط بحران اقتصادی متوقف نشده و پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

بهنام جو در بازدید از مجموعه داروسازی اردبیل افزود: این پروژه آبروی استان خواهد بود و بیش از ۱۰۰۰ نفر در فاز اول و دوم این مجموعه صاحب شغل می شوند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار شرکت داروسازی امید فارمد پارسیان تا بحال از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است، اظهار کرد: خوشبختانه سرمایه گذار این مجموعه توانمند است و کار فیزیکی سوله های اصلی تمام شده و عملیات اجرایی محوطه سازی نیز آغاز شده است و پیشرفت فیزیکی خوبی که دارد تا پایان سال فاز اول راه اندازی می شود.

استاندار اردبیل گفت: تعدادی از واحدهای صنعتی که سرمایه گذاری کلان انجام می دهند با پشتکار شبانه روزی کار خود را ادامه داده اند در این راستا وظیفه همه مسئولان است کارهای اداری آنها را بصورت ویژه پیگیری کنند.

بهنام جو با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم در شهرک صنعتی از سوی دولت انجام می شود گفت: خوشبختانه در شهرک صنعتی شماره ۲ مشکل خاصی از قبیل آب، برق و گاز وجود ندارد و در رابطه با بهسازی معابر با تامین اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان علاوه بر تعمیر و بازسازی معابر توسعه خیابان های شهرک صنعتی نیز اتفاق می افتد و تا پایان سال همه معابر به سازی و آسفالت ریزی می شود.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید و عمل به منویات مقام معظم رهبری باید زیرساخت ها بخوبی دنبال شود افزود: باید ضمن حفظ منابع موجود در شهرک های صنعتی توسعه زیرساخت ها نیز متناسب با وضعیت تداوم داشته باشد.

استاندار اردبیل گفت: علاوه بر آن مشکل ظرفیت فاضلاب این شهرک تا سال آینده مرتفع می شود و امیدواریم با ایجاد زیرساخت های اساسی رونق تولید و افزایش اشتغال قابل توجه را در سالهای آتی شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار