رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران عادی و روان است و همراهی مردم و تلاش عوامل پلیس راه و راهور، شرایط مناسبی را در این محورها به وجود آورده‌است.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ 03 November 2020

سرهنگ «ایرج کهریزی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: از ساعت ۱۲ روز گذشته طرح محدودیت رفت و آمد به استان تهران در چهار نقطه از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران شامل جاده هراز، محور فیروزکوه، محور امام رضا و جنوب شهرستان ورامین اجرا شده‌است.

وی اظهار کرد: این طرح از ساعت ۱۲ روز گذشته در جاده هراز بعد از پمپ بنزین مشاء، میدان امام رضا(ع) شهرستان فیروزکوه، ورودی شهر شریف آباد شهرستان پاکدشت و سه راهی چرمشهر–حسن‌آباد شهرستان ورامین آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امروز میزان تردد در این محورها نسبت به روز گذشته کاهش یافته و مردم همکاری مناسبی با عوامل پلیس راه در عدم تردد از مسیرهای اعلام شده دارند.

کهریزی افزود: پلیس با آن دسته از رانندگانی که از قانون تمکین نکرده و اصرار به تردد از گلوگاه‌های اعلام شده را دارند برخورد قانونی کرده و آنان را با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون می‌کند.

وی گفت: تعداد خودروهای اعمال قانون شده در این طرح، پس از پایان محدودیت‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۲ آبان‌ماه، محدویت‌های تردد عبور و مرور وسایل نقلیه به استان تهران آغاز و تا ساعت ۲۴ روز ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۹۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۲۹۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۳۷ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.

لاری افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار