فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با تلاش مامورین یگان امداد شهرستان نیر خودرو حامل مواد غذایی خارجی قاچاق متوقف گردید.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 04 November 2020

سردار هوشنگ حسینی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با تلاش مامورین یگان امداد شهرستان نیر خودرو حامل مواد غذایی خارجی قاچاق متوقف گردید.

وی با اشاره به اینکه  ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده 300 میلیون ریال بوده است، افزود: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به محوریت مبارزه با قاجاق کالا و ارز و سلب تحرک از ناامن کنندگان اقتصادی کشور مامورین یگان امداد شهرستان نیر به یک دستگاه خودرو وانت پراید مشکوک و با هماهنگی مقام قضایی خودروی مذکور را متوقف و در بررسی از داخل خودرو تعداد 1655 قلم انواع مواد غذایی قاچاق خارجی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل  بیان کرد: این محموله توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب که از طریق استان‌های همجوار وارد این استان شده بود که در جاده اردبیل به نیر با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نیر توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

حسینی تصریح کرد:  در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و خودرو مذکور جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال، پرونده در این خصوص تشکیل و تحویل مقامات قضایی گردید.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت اقتصادی پاسداری و از قاچاقچیان سلب تحرک کرده است، افزود: از اقشار مختلف جامعه خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در رابطه با قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره 110 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار