استاندار اردبیل با بیان اینکه اجرای باند دوم جاده اردبیل - سرچم مشکل اعتباری ندارد، گفت: عملیات زیرسازی و خاکبرداری این مسیر حیاتی برای استان با تامین اعتبار مناسب در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 08 November 2020

اکبر بهنام‌جو در جریان بازدید از محور اردبیل - سرچم اظهار کرد: ۲۱ کیلومتر از قطعات ۳ و ۴ با پیگیری‌های استانداری و رفع معارض احتمالی تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه متعهد شده با افزایش نیروی کار و ماشین آلات لازم طبق برنامه زمان بندی اقدام کند، افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی پیمانکار برای پایان سال عملیات خاکبرداری، خاکریزی، احداث ابنیه های فنی و سابگرید را هدف‌گذاری کرده و عملیات روسازی و آسفالت نیز در نیمه اول سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مسیر مذکور مشکل اعتبار ندارد، افزود: پیمانکاران باید طبق جدول زمان بندی تعهدات خود را عملیاتی کنند و هرگونه مشکل منطقه‌ای و محلی داشته باشند با دفتر فنی و امور عمرانی استانداری در میان بگذارند تا پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: مسیر اردبیل - سرچم برای استان اردبیل از هر لحاظ یک مسیر و پروژه حیاتی است که به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از جبهه‌های مختلف این مسیر تعریض و دوبانده شود.

بهنام‌جو در رابطه با پروژه راه و شهرسازی استان در ابتدای اردبیل به سرچم گفت: ۳۵ کیلومتر مسیر به راه و شهرسازی استان اردبیل تفویض شده بود که از این ۳۵ کیلومتر تفویض شده ۲۸ کیلومتر عملیات راه‌سازی تمام شده و هفت کیلومتر نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: از هفت کیلومتر اعلام شده چهار کیلومتر در مرحله روسازی قرار گرفته که تا پایان آذر ماه عملیات خاکی این چهار کیلومتر به اتمام می‌رسد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه عملیات اجرایی سه کیلومتر باقی مانده به دلیل پایان فصل کاری به سال آینده موکول می‌شود، افزود: عملیات خاکی ۳۲ کیلومتر از مسیر تا پایان آذرماه تکمیل و به اتمام می‌رسد.

بهنام‌جو با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی در جبهه‌های مختلف راه‌های مواصلاتی پروژه‌ها را مدیریت و عملیاتی می‌کند، گفت: در این مسیر نیز طبق هدف‌گذاری که داشته ۳۵ کیلومتر از مسیر را تا پایان خرداد ماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رساند.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی استان با وجود کاهش بودجه و اعتبارات عمرانی در کشور، اعتبارات عمرانی استان سه برابر افزایش یافته که این موضوع نشان دهنده انجام عملیات پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار