فرماندار اردبیل گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ۴۸ مرکز عرضه قلیان در این شهرستان پلمب شد و در صورت مشاهده فعالیت این واحدها بازرسان نسبت به تعطیلی این مراکز اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 08 November 2020

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، مسعود امامی یگانه همچنین اظهارداشت: در روزهای گذشته که ورود خودروها با پلاک غیربومی به اردبیل و خروج خودروها با پلاک غیربومی از اردبیل ممنوع شده بود برای ۳۱۶ راننده خودرو که این محدودیت‌ها را رعایت نکردند جریمه ۵۰۰ هزارتومان اعمال شد.

وی افزود: همچنین با تذکر از ورود و خروج هشت هزار و ۶۰۰ خودرو به مرکز استان جلوگیری شد که تلاش عوامل انتظامی شهرستان، پلیس راه و راهور در این زمینه قابل قدردانی است.

فرماندار اردبیل از پلمب تالار و باغ تالار در شهرستان اردبیل که اقدام به برگزاری مراسم کردند، خبر داد و گفت: سلامتی مردم خط قرمز بوده و در این زمینه هیچ بهانه و کوتاهی قابل قبول نیست.

امامی یگانه گفت: در یک هفته گذشته چهار هزار و ۷۲۰ مورد بازرسی دستگاه‌های متولی از اصناف و مراکز مختلف در شهرستان انجام شده که در این زمینه ۲۰۰ مورد تذکر داده شده  و ۴۸ مورد نیز پلمب صورت گرفته است.

وی به ارائه ۳۰ مورد تذکر جدی به مطب‌ها در اردبیل اشاره و تشریح کرد: نظارت و بازرسی در این حوزه نیز تشدید می‌شود و مطب‌هایی که دستور العمل‌های بهداشتی و وقت‌دهی مناسب را رعایت نکنند به دادسرای انتظامی معرفی می‌شوند.

فرماندار اردبیل افزود: رانندگان تاکسی‌ها نیز موظف به استفاده از ماسک و ارائه خدمات به افرادی که ماسک می‌زنند، هستند.

وی افزود: تاکسی‌ها موظف به سوار کردن سه سرنشین هستند ، در غیر این صورت به کمیته انتظامی مربوط معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار