شمار بستری‌ها به ۴۴۳ بیمار رسید
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: روند افزایشی آمار بستری کرونا در استان اردبیل همچنان ادامه داشته و طی شبانه‌روز گذشته ۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 08 November 2020

 شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند افزایشی آمار بستری کرونا در استان اردبیل همچنان ادامه داشته و طی شبانه‌روز گذشته ۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی افزود: از ۷۴ بیمار بستری شده جدید، ۴۰نفر از اردبیل، ۱۵ نفر از مشگین‌شهر، ۸ نفر از پارس‌آباد، ۴ نفر از گرمی و ۷ نفر از خلخال هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: همچنین ۵۲ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

شمار بستری‌ها به ۴۴۳ بیمار رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۴۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۷۱ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده ادامه داد: هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر حاد و بحرانی (مشکی) بوده و شهرستان‌های پارس‌آباد و خلخال در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بیله‌سوار، سرعین و نیر در وضعیت هشدار (نارنجی) قرار دارند و سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز در وضعیت زرد هستند.

وی گفت: با توجه به افزایش شمار بستری‌ها طی روزهای اخیر، از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده‌ از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار