کد خبر: ۹۱۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 08 November 2020

فاضل احدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده با هدف شناسایی و معرفی نخبگان در جامعه و رسیدگی به مشکلات و مطالبات آنان جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که این جشنواره به صورت همزمان از طریق ویدئوکنفرانس در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود بیان کرد: این جشنواره با هدف حل مشکلات و مسائل پیش رو در نظر گرفته شده و به همین منظور باید روحیه جهادی در بین آنان گسترش یابد.

 مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تجلیل از نخبگان و فعالان نمونه بسیج یکی از محورهای اساسی و مهم است که باید همیشه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم بذر امید را در بین آنان روشن کنیم و روحیه و خودباوری در بین آنان به وجود آوریم.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تداوم ارزش‌ها و گسترش آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای دستیابی به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اولویت اساسی است و در این زمینه باید برای نمایش اقتدار و عظمت کنونی کشورمان تمام سعی و تلاش خود را به‌کارگیریم.

وی اظهار کرد: حمایت از نخبگان و پژوهشگران را وظیفه خود می‌دانیم و برای رسیدن به توسعه علمی کشور نیازمند بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های علمی و فناورانه و افزایش سرعت رشد علمی هستیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی باید مورد توجه واقع شود.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان اردبیل ادامه داد: برای خروج از بن‌بست‌های علمی نیاز به صیانت از حوزه علمی و پژوهشی داریم و به همین منظور باید استعدادهای کشورمان را بشناسیم و از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و حمایت‌های مالی و معنوی نیز داشته باشیم.

احدی از گفتمان‌سازی و جریان‌سازی تخصصی در عرصه‌های مختلف علمی نیز خبر داد و افزود: در این زمینه راه‌اندازی پایگاه‌های علمی برای رسیدن به راهبردها و اهداف آن اولویت اساسی است که باید مورد توجه واقع شود تا خروجی‌های مورد انتظار را نیز به دنبال داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار