از آغاز شیوع کرونا تا کنون اعلام شد؛
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از ابتلای 263 نفر از پرسنل مدیریت درمان تامین اجتماعی اردبیل به بیماری کرونا از آغاز همه‌گیری این ببیماری تا کنون در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 08 November 2020

 قادر برجی در مورد آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اردبیل در مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: بخش درمان تامین اجتماعی استان در مقوله سلامت، با ستاد مقابله با کرونای استان و دانشگاه علوم پزشکی استان، همگام و جزو تیم سلامت مردم است که در این زمینه هماهنگی های لازم با تیم سلامت مردم در استان  برای غربالگری و بستری بیماران کرونائی داریم.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در دو بیمارستان، دو پلی کلینیک و دو درمانگاه ملکی سازمان تامین اجتماعی، ۷۰۰۰ بیمار غربالگری شده و ۷۲۰ نفر از بیماران کرونایی در بیمارستان سبلان اردبیل بستری شده است و درحال حاضر هم در دو بخش مجزا با ۴۳ بیمار بستری کرونایی ارائه خدمات درمانی می کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل در ادامه با اشاره به مبتلا شدن ۲۶۳ نفر از پرسنل زحمتکش واحدهای درمانی مدیریت درمان استان به بیماری کرونا از مردم خواست به دقت پروتکل های بهداشتی، اعم از ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی، شستن مرتب دست و صورت و .... را رعایت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار