استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: کیس‌های مشکوک باید بررسی شوند چرا که احتمال ابتلای ۲۵ هزار نفر از جمعیت استان اردبیل به کرونا بالاست که در صورت قطعی بودن حدأقل ۱۰۰ هزار نفر سریعاً آلوده خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 22 November 2020

اکبر بهنامجو صبح امروز در بازدید از اجرای طرح شهید سلیمانی در اردبیل اظهار داشت: کیس‌های مشکوک باید بررسی شوند چرا که احتمال ابتلای 25 هزار نفر از جمعیت استان اردبیل به کرونا بالاست که در صورت قطعی بودن حدأقل 100 هزار نفر سریعاً آلوده خواهند شد.

وی با اشاره به این که پیشگیری در حال حاضر بهترین روش برای شیوع هر چه بیشتر این بیماری است گفت: نباید در این زمینه هیچ کوتاهی وجود داشته باشد و با توجه به این که نیاز به کیت تست کرونا داریم نیاز است تا دو روز آینده برحسب نیاز کیت‌های موجود تخصیص یابد.

استاندار اردبیل بیان کرد: برای تست افراد مشکوک نیاز به این کیت اولویت اساسی است و در این زمینه در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی درصدد هستیم مشکلات و موانع را کنار گذاشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

بهنامجو ادامه داد: احساس مسئولیت همگانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا یک اولویت اساسی برای حل مشکلات ریشه‌ای است و در این زمینه در صورت مشکوک و مثبت بودن تست کرونای افراد نیاز است در صورت نداشتن محل نگهداری در داخل خانه‌هایشان به نقاهتگاه‌ها انتقال داده شوند.

وی اظهار کرد: در صورت عدم همکاری مردم قطع زنجیره این ویروس ممکن نیست و در این زمینه نیاز است با برنامه‌ریزی‌های اساسی بر مشکلات موجود در حال حاضر غلبه کرده و با کنار گذاشتن دورهمی‌ها و تجمعات منتظر روزهای خوش زندگی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار