در آستانه شب یلدا کمک‌های مومنانه موسسات خیریه و نهادهای حمایتی در قالب بسته‌های معیشتی در بین خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در خلخال توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ 20 December 2020

مسوول دفتر نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خلخال روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی غذایی همراه ۱۰۰ بسته میوه ویژه شب یلدا در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

حمیده پالیزوان اظهارکرد: بسته‌ها شامل موادغذایی از جمله برنج ایرانی ، گوشت سفید ، مرغ ، روغن نباتی مایع و چند نوع ماده غذایی دیگر و انواع میوه است.

مسوول دفتر نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خلخال افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در منطقه یک هزار بسته غذایی و حمایتی توسط این موسسه تهیه و در بین نیازمندان با صرف سه میلیارد ریال کمک شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز از توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در آذرماه در بین نیازمندان خبرداد وگفت: ۳۵۰ بسته معیشتی ، غذایی و میوه نیز در آستانه شب یلدا توزیع می‌شود.

سرهنگ جهانبخش عطایی اظهارکرد: با هدف کمک به خانواده زندانیان زندان خلخال نیز با همکاری اداره زندان کمک‌های مومنانه در قالب ۵۰ بسته معیشتی میان خانواده زندانیان توزیع شد.

او افزود: سپاه قدردان نوع‌دوستی مردم خلخال در دستگیری از نیازمندان است و این کمک‌ها همچنان با همت مردم ادامه خواهد داشت.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار