فرماندار اردبیل گفت: امسال با حمایت دولت ۱۷ واحد تولیدی راکد در این شهرستان فعال شد و با فعال‌سازی این واحدها برای ۱۷۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 28 December 2020

مسعود امامی‌یگانه صبح امروز در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی، تامین زیرساخت‌های لازم واحدها و احیای واحدهای راکد ضروری است که به همین منظور امسال با حمایت دولت 17 واحد تولیدی راکد در این شهرستان فعال شد و با فعال‌سازی این واحدها برای 170 نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال در واحدهای تولیدی کوچک گفت: حمایت‌ها از این واحدها مورد توجه قرار گرفته و اقدامات خوبی هم در شهرستان از قبیل ارائه تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها برای واحدهای کوچک انجام شده است.

فرماندار اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌فعال در این شهرستان شناسایی شده و تلاش بر این است مشکلات این واحدها برطرف شود.

امامی یگانه بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم از اولویت اساسی مسئولان استان است و برنامه‌ریزی شده امسال با اجرای طرح‌های اشتغال‌زا زمینه رونق اقتصادی در این شهرستان فراهم شود.

وی درباره اعطای تسهیلات مشاغل خانگی افزود:یکی ازاولویت‌های توسعه اشتغال، اعطای تسهیلات مشاغل خانگی است که با ارایه تسهیلات به مشاغل خانگی برای 211 نفر شغل ایجاد شده است.

فرماندار اردبیل حمایت از واحدهای تولیدی، تامین زیرساخت‌های لازم واحدها و احیای واحدهای راکد را اولویت مهم عنوان کرد و افزود: دراین زمینه اقدامات عملی مبنای کار است.

وی گفت: امروز از دو مجموعه موفق تولید مبل و تولید انواع سازه‌های فلزی و سوله بازدید داشتیم که دو مجموعه موفق بوده و تولیداتشان به استان‌ها و کشورهای همجوار صادر می‌شود و همچنین در این مجموعه‌ها برای 100 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار