استاندار اردبیل گفت: بهره‌برداری از واحدهای صنعتی اردبیل با همکاری بانک‌ها ۲۵ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 30 December 2020

 

اکبر بهنام‌جو امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان به همراه مدیر عامل بانک صنعت و معدن اظهار داشت: بانک‌ها با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و اختصاص تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش کمک بزرگی در راستای رونق و جهش تولید کرده‌اند.

وی با اشاره به سفر مدیر عامل بانک صنعت و معدن به استان ، بیان کرد: این بانک در سال‌های گذشته و حال در راستای تامین سرمایه در گردش و ثابت و برای توسعه فازهای واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی داشته است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: آرتاویل تایر از جمله واحدهایی است که این بانک در راه اندازی و توسعه این واحد همکاری داشته است.

بهنام‌جو بازدید از واحدهای ذوب آهن، جواهر سازی، صنایع ساختمانی و مجموعه کارخانجات آرتا را از جمله برنامه های سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان کرد و گفت: این بانک برای فازهای توسعه واحدهای مذکور تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت تزریق می‌کند.

وی اظهار کرد: کمک مجدد به بهره برداری از این واحدها و اقدام زیرساختی برای شعبه این بانک در استان اردبیل از جمله اهداف سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان است.

استاندار اردبیل همواره پیگیر توسعه صنعت استان هستند

مدیر عامل بانک صنعت و معدن نیز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان گفت: استاندار اردبیل همواره پیگیر توسعه صنعت استان هستند و این سفر نیز بنا به دعوت این مسوول انجام گرفته است.

حسین مهری افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید، بانک صنعت و معدن ،21 هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان اردبیل پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی ، 54 میلیون یورو و 450 میلیارد تومان بوده است.

مهری بیان کرد: تا چند ماه آینده 250 میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیز به حوزه صنعت استان اردبیل تزریق می‌شود.

وی اظهار کرد: با حمایت های استاندار اردبیل در راستای جذب تسهیلات چندین عنوان از صنایع غیرفعال در استان احیا و با بازارهای خارجی در کشورهای مختلف از جمله روسیه هم برای صادرات توافق شده است.

مهری افزود: تولید کاغذ از سنگ از جمله این صنایع بوده که به جهت تکنولوژی در ایران تک است و بانک صنعت و معدن در بحث سرمایه در گردش به این واحد تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به خواست استاندار اردبیل مبنی بر گسترش اختیارات مدیریت استانی بانک صنعت و معدن برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت از تحقق این امر تا پایان سالجاری خبر داد.

مهری افزود: در حال حاضر مدیریت استانی این بانک می تواند تا 20 میلیارد تومان سرمایه در گردش و ثابت پرداخت کند که با افزایش اختیارات، می تواند تا 30 میلیارد تومان تسهیلات به واحدها پرداخت کند.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در جریان سفر یک روزه خود به استان اردبیل با همراهی مهندس بهنام جو ، استاندار اردبیل از واحدهای صنعتی آرتاویل تایر، شرکت فولاد سپهر، شرکت رویای هفت اسمان، واحد تولید زیور آلات، مجموعه کارخانجات آرتا و شهرک صنعتی خصوصی آرتا بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار