استاندار اردبیل گفت: موافقت اولیه برای ایجاد کارخانه ذوب آهن شهرستان مشگین شهر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اخذ شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 03 January 2021

اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در جریان سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان مشگین شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزیر صمت در جریان سفر به شهرستان مشگین شهر علاوه بر شرکت در مراسم آغاز احداث کارخانه کنسانتره مس و مولیبدن، از کارخانه کامیون‌سازی این شهرستان نیز بازدید کرد.

وی افزود: در این سفر، موافقت اولیه وزیر صمت با ایجاد کارخانه ذوب آهن شهرستان مشگین شهر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اخذ شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به معادن مناسبی که در شهرستان مشگین شهر موجود است، کارخانه ذوب آهن در این شهرستان احداث خواهد شد.

وی به اشتغال ۴۵۰ نفر در کارخانه کامیون‌سازی شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و اذعان داشت: ۳۰۰ نفر از جوانان استان و شهرستان مشگین شهر از امروز در این مجموعه تولیدی مشغول به‌کار شدند.

بهنام‌جو ادامه داد: علاوه بر بحث اشتغال، بحث تامین زنجیره قطعات کامیون‌سازی بسیار مهم است که در این سفر برنامه دیدار و برگزاری جلسه با حضور تعدادی از قطعه سازان مطرح کشور انجام شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به برنامه کارخانه کامیون سازی برای تامین ۸۰درصد قطعات در داخل کشور، این اقدام تاثیرات مهمی در تولید و اقتصاد کشور خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار