مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده پدیده غالب در سطح استان وزش باد گاهی با سرعت تند انتظار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 05 January 2021

 

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با پیش‌بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار داشت: براساس نقشه های هواشناسی، با تداوم پایداری شرایط جوی تا اواسط هفته آینده، آسمان استان غالباً صاف تا نیمه ابری بوده و سامانه بارشی در سطح استان فعال نخواهد بود.

وی افزود: با توجه به ریزش توده هوای سرد از عرض‌های شمالی، هوای سرد و خشک در منطقه حاکم بوده و در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول شب‌ها و ساعات اولیه صبح هوای بسیار سرد تداوم دارد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: به دلیل استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه، طی امروز و فردا در نواحی شمالی و نوار شرقی استان آسمانی نیمه ابری تا ابری پیش‌بینی می‌شود.

محمدی ادامه داد: از بعد از ظهر پنجشنبه با تغییر جریانات و جنوبی شدن وزش بادها از شدت سرما کاسته شده و در طول روزها دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد، بنابراین از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده پدیده غالب در سطح استان وزش باد گاهی با سرعت تند انتظار می‌رود.

وی اظهار کرد: در نواحی شمالی استان ابرناکی تا چهارشنبه ادامه خواهد یافت و از روز سه‌شنبه در نواحی مرکزی و جنوبی شاهد وزش باد جنوبی و افزایش تدریجی دما به ویژه در طول روز خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار