معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: بزرگترین واحد مرغ مادر گوشتی سه طبقه برای نخستین بار در خاورمیانه در استان اردبیل احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 08 January 2021

ارژنگ عزیزی ظهر امروز در بازدید از بزرگترین طرح احداث واحد مرغ مادر کشور اظهار داشت: این طرح یکی دیگر از زنجیره‌های تولید یک شرکت برای تولید گوشت مرغ در استان است.

وی بیان کرد: این واحد برای اولین بار در ایران و خاورمیانه در سه طبقه و با حدود 260 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با ظرفیت 91 هزار قطعه در حال ساخت می‌باشد.

وی بیان کرد: این طرح از مصادیق بالفعل طرح‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در استان بوده و با بهره‌برداری از آن علاوه بر تامین امنیت غذایی، بدلیل ساختار طبقاتی طرح ، حدود 30 تا 40 درصدی کاهش مصرف انرژی، 20 درصدی کاهش هزینه‌های تولید، 40 درصدی افزایش تولید در واحد سطح و کاهش و کنترل بیماری‌ها خواهیم بود.

عزیزی گفت: این شرکت تولید مرغ یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان جوجه یکروزه در کشور بوده و ظرفیت بسیار مناسبی را برای صادرات جوجه یکروز به کشورهای نظیر ارمنستان، ترکمنستان و کشورهای حوزه قفقار و CIS دارد.

در این بازدید نماینده یکی از بانک های کشور آمادگی خود را برای پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت جهت تکمیل طرح‌های در دست اجرای این شرکت اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار