سفر یک‌روزه معاون وزیر راه و شهرسازی
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی بازار و بخشی از بافت فرسوده محلات ۱۳گانه اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 13 January 2021

علی نیکزاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک‌روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به اردبیل، اظهار کرد: با هماهنگی و پیگیری‌های صورت گرفته برای نوسازی بازار و بازآفرینی بخشی از بافت فرسوده محلات ۱۳گانه اردبیل، بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی افزود: طبق دعوتی که از مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری به‌عمل آوردیم، با همراهی نمایندگان محترم اردبیل، نیر، نمین و سرعین برای بازدید از بازار قیصریه اردبیل و برخی از محلات ۱۳گانه فردا در اردبیل حاضر خواهیم شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که با مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری انجام داده‌ایم، برای بهسازی، نوسازی و بازآفرینی بخش‌های فرسوده بازار سنتی اردبیل ۱۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص خواهد یافت که اداره کل میراث فرهنگی استان متولی این پروژه خواهد بود.

نیکزاد با اشاره به لزوم تسریع فرآیند و توجه بیشتر به بازآفرینی در بافت‌های فرسوده و محلات ۱۳گانه اردبیل، بیان کرد: در سفر و بازدید مردادماه امسال از محلات عدالت‌آباد و ایران‌آباد، در کمتر از ۱۵ روز چک تخصیص اعتبار ۴۵ میلیارد ریالی مصوبه این سفر جهت احداث مجموعه‌ ورزشی و زیرسازی آسفالت صادر شد.

وی گفت:‌ در بازدید فردا نیز برای بازآفرینی در محلات ۱۳گانه، سه پروژه ۲ میلیاردتومانی در نظر گرفته‌ایم که مصوب خواهد شد و قطعاً با هماهنگی و پیگیری‌هایی که صورت داده‌ایم، در آینده نزدیک پروژه‌های بیشتری در این مناطق تعریف و برای تخصیص بودجه ملی آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است، این سفر صبح پنج‌شنبه با ورود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مرکز استان و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری به اردبیل آغاز خواهد شد و بازدید از بازار قیصریه اردبیل، محلات ۱۳گانه و نشست بررسی مصوبات از برنامه‌های سفر خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار