نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در تهران قیر یارانه‌دار برای آسفالت معابر روستایی روستاهای این منطقه تامین شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 13 January 2021

 

سیدغنی نظری روز چهارشنبه در نشستی با دهیاران بخش مرکزی خلخال افزود: آسفالت معابر روستاهای منطقه با تخصیص قیر یارانه‌ای موردنیاز جهت آسفالت‌ریزی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دهیاران و نیز جلب مشارکت‌های مالی خیرین برای کمک به زیرسازی معابر روستایی نیازمند آسفالت صورت می‌گیرد.

او پیگیری برای تامین اعتبار و اجرای طرح‌های هادی روستایی ، تامین آرد خام و افزایش میزان آرد خام تخصیص یافته به روستاهای فاقد نانوایی ، بررسی مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و نقاط کور اینترنت روستاها و پیگیری برای حل مشکل دریافت برنامه‌های شبکه‌های دیجیتالی تلویزیونی در روستاها را از جمله اقدامات صورت گرفته برای ارتقای سطح خدمات به اهالی روستاهای منطقه اعلام کرد.

نظری اضافه کرد: با توجه به مبهم بودن وضعیت استخدامی دهیاران بویژه وضعیت بیمه‌ای دهیاران پاره وقت موضوع در مجلس شورای اسلامی طرح و بزودی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به تعدد پروژه‌های نیمه‌تمام در روستاهای بخش مرکزی خلخال برای تامین اعتبار لازم جهت تکمیل این طرح‌ها از منابع اعتباری مختلف تلاش شده و با پیگیری صورت گرفته و مساعدت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و اختصاص چراغ و لامپ موردنیاز برای اصلاح روشنایی معابر روستایی ، وضعیت روشنایی معابر در روستاهای خلخال بهبود یافته است.

وی با اشاره به قول مسئولان استانی و کشوری برای کمک به هزینه‌های برفروبی بحران برف بهمن سال گذشته در خلخال و تخصیص ماشین‌آلات برفروبی به این شهرستان از سوی نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: این موضوع تا حصول نتیجه همچنان پیگیری

خواهد شد.

نظری بر لزوم ترغیب روستاییان به شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی روستاها در سال آینده از سوی دهیاران تاکید کرد و و گفت : شورای اسلامی روستاها بدون دریافت هیچ گونه حقوق و دستمزدی بی‌منت در خدمت اهالی روستاها هستند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار