سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام گفت:در راستای مطالبات مردمی و و افزایش چند برابری قیمت مواد شوینده در چند ماه اخیر و در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مواد شوینده در یکی از انبار‌های سطح شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 17 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ مهدی کیانی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح مبارزه با احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم با همکاری بازرسان اداره صمت و هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان نسبت به شناسایی و بازرسی از محل انبار فوق اقدام و در نتیجه آن ۶ هزار بطری انواع مواد شوینده با برند‌های مختلف کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد:دراین راستا یک نفر متهم با تشکیل پرونده، جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کیانی، از شهروندان خواست، هرگونه احتکار کالا و نیز کسانیکه اقدام به فعالیت غیر قانونی اقتصادی می‌کنند را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار