رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به وجود ۶۳ پایگاه و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان اشاره کرد و گفت: ۲۳ پایگاه از این تعداد در شهر کرمانشاه است.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 21 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،هومن رفیعی  اظهار داشت: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه یکی از زیرمجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی است.

وی به دو وظیفه عمده اورژانس اشاره کرد و گفت: در خدمت مردم بودن از وظایف مهم ما‌ست اینکه به صورت روزانه و لحظه‌ای با آمبولانس‌ها و فوریت‌های پزشکی به مردم خدمات‌رسانی کنیم از وظایف اورژانس پیش بیمارستان نشات می‌گیرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: مدیریت کردن درمان در حوادث و بحران‌هایی همچون زلزله، سیل، حوادث ترافیکی و... را نیز در قالب مدیریت حوادث برعهده داریم.

وی اضافه کرد: کرمانشاه کلانشهر است و مشکلات ترافیکی روزانه ممکن است گریبانگیر هر کسی شود، ولی وقتی در حادثه‌ای با این معضل برخورد می‌کنیم، مشکل‌زا می‌شود.

رفیعی میانگین کشوری زمان رسیدن به صحنه حادثه در حوادث شهری را ۱۰ دقیقه و حوادث جاده‌ای را ۱۵ دقیقه اعلام کرد و افزود: میانگین رسیدن به صحنه در حوادث شهری در استان، ۷.۶ دقیقه و به حوادث جاده‌ای ۱۳.۴ دقیقه است.

وی به وجود ۶۳ پایگاه و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان اشاره کرد و گفت: ۲۳ پایگاه از این تعداد در شهر کرمانشاه است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، در پایان به انجام بیش از ۴۵ هزار مأموریت از جمله ۵ هزار مأموریت کرونایی در راستای کمک به مردم در استان کرمانشاه اشاره کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار