نماینده مردم ایلام در مجلس ؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر مردم زرنه عمده مشکلات آنها در حوزه کشاورزی و از جمله حق آبه، عدم تمکن مالی برای نصب کنتورهای هوشمند، جاده‌های بین مزارع، گرانی کود، سم و ایستگاه‌های پمپاژ می باشد.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 23 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سارا فلاحی روز شنبه در دیدار با مردم بخش زرنه ایوان اظهار داشت:با توجه به اینکه زرنه یکی از اصلی ترین مسیرهای ترانزیتی به بازارچه مرزی سومار بوده که در حوزه معابر و آسفالت شهری منطقه زرنه نیازمند تقویت جاده ترانزیتی و بهسازی به دلیل تردد بیش از حد خودروهای سنگین است .

وی افزود : اکثر مردم زرنه عمده مشکلات آنها در حوزه کشاورزی و از جمله  حق آبه، عدم تمکن مالی برای نصب کنتورهای هوشمند، جاده‌های بین مزارع، گرانی کود، سم و ایستگاه‌های پمپاژ می باشد.

فلاحی با اشاره به دیگر  خواسته‌های مردم این منطقه بیان داشت : احداث 2 سالن ورزشی برای جوانان در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی و تکمیل و آسفالت راه دسترسی مردم زرنه به زمین‌های کشاورزی در گاومیر (تخته راه) از دیگر مطالبات مردم این بخش می باشد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد : از دیگر نیازمندی‌های بخش زرنه با توجه به وجود عشایر، دامداران و کشاورزان در حومه و روستاهای این بخش، استقرار یک تیم فوریت پزشکی برای خدمات رسانی به عشایر و دامداران که عمدتا فاقد دسترسی‌های لازم به مراکز بهداشتی است./م

بیشتر بخوانید:

دو ایستگاه پروژه آبیاری دشت زرنه ایوان آغاز به کار کرد
۱۵ طرح دهه فجر درایوان افتتاح و کلنگ زنی می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار