مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۵ زندانی محکوم به قصاص در استان از اعدام نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 23 January 2021

 

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: زندانی شدن افراد، آسیب‌های اجتماعی برای خانواده آنها به دنبال دارد، از همین رو همه دستگاه‌‌های مرتبط باید در راستای پیشگیری از جرائم غیر عمد تلاش کنند تا با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شاهد کاهش آمار زندانیان جرائم غیر عمد در جامعه باشیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به تلاش مددکاران زندان در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از زندانی شدن افراد گفت: بخشش، سازش، عفو و گذشت یک اصل اساسی در فرهنگ اسلام است و مددکاران زندان‌ها و اعضای شوراهای حل اختلاف می‌توانند با همین رویکرد گام مؤثری در کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بردارند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون ۱۵ زندانی محکوم به قصاص در استان زنجان از اعدام نجات پیدا کردند، گفت: بروز چنین اتفاقاتی ضمن ارتقای امنیت و آرامش در جامعه موجب خیر و برکت و زندگی مجدد برای افراد محکوم می‌شود.

جوادی افزود: این اقدام ارزشمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق اهداف سازمانی و گسترش فرهنگ صلح و سازش صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار