همراه با انواع برنامه‌های تولیدی؛
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: شبکه قزوین با ویژه برنامه «خیابان انقلاب» به پیشواز ایام دهه فجر می‌رود.
کد خبر: ۹۳۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 23 January 2021

 

سعید انبارلوئی اظهار کرد: برنامه «خیابان انقلاب» ویژه برنامه دهه فجر از روز دوازدهم تا بیست و یکم بهمن هرروز به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه شامل بخش‌های مختلفی چون انعکاس شور و نشاط انقلابی مردم در نقاط مختلف استان، بخش گزارشی نمایش سخنان نسل‌های قبل و بعد از انقلاب در قاب تصویر، انعکاس خدمت رسانی و توانمندی‌های دستگاه‌های خدمات رسان در قبل و بعد از انقلاب، تشریح روند تحولات انقلاب در استان، مسابقه با موضوع انقلاب و رویدادهای انقلاب در استان، معرفی شخصیت‌ها و رجال انقلابی استان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: «ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن» هم به مدت ۹۰ دقیقه با پخش سرودهای انقلابی» حاوی آهنگ‌ها و سرودهای خاطره انگیز روزهای پیروزی انقلاب و تصاویر سال‌های قبل «راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن» را منعکس می‌کند. سیمای مرکز قزوین همچنین در برنامه‌های زنده روزانه و شبانه همچون صبح بخیر قزوین، رنگ زندگی و چهلستون به موضوع دهه فجر می‌پردازد.

این مسئول به برنامه‌های تأمین و پخش سیما در ایام الله دهه فجر اشاره و اذعان کرد: پخش سریال ارمغان تاریکی، سریال از نفس افتاده، جشنواره سینمایی ویژه فجر، مستند آن سال‌ها، مستند در برابر طوفان، مستند فیروزه، مستند موزه عبرت، مستند عصر خمینی (ره)، میان برنامه نور هدایت، میان برنامه حافظه ما، میان برنامه موزه عبرت، میان برنامه قصه سینما، موشن گرافیک رهبر، سینمایی کودک، موشن گرافیک خاطرات رضاخانی، نوای مینودری و دوربین من رسانه من از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در خصوص برنامه‌های رادیو قزوین در ایام ا… دهه فجر توضیح داد: برنامه‌های «حماسه پیروزی» ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح به مدت ۱۸۰ دقیقه، «خاک مهرآئین» ویژه برنامه دهه فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن هرروز به مدت ۶۰ دقیقه ساعت ۱۷، «نمایش مبارزان» هم از یازدهم تا سی ام بهمن به تعداد ۲۰ نمایش ۳۰ دقیقه‌ای هرروز ساعت ۱۴:۳۰ در این ایام تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.

وی افزود: برنامه «حماسه پیروزی» ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن است و رویکردی شاد و مفرح دارد که مبارزان انقلاب را هم در استان معرفی می‌کند؛ برنامه «خاک مهرآئین» شامل بخش‌های مختلف تشریح دستاوردهای علمی و فناوری استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ بیان رویدادهایی از تحولات انقلاب در اماکن مختلف استان؛ نگاهی گذرا به رویدادهایی که در جریان پیروزی انقلاب رخ داده است؛ پخش گزیده‌هایی از بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ «مسابقه پیامکی»؛نمایش‌های کوتاه رادیویی ویژه برنامه‌های این دوران هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: پخش مستند «تا همیشه ماندگار» معرفی شخصیت‌های تأثیرگذار در جریان انقلاب استان، پخش مستند «محل قرار» معرفی اماکن قزوین در ایام انقلاب، پخش مستند «شمس جاوید» زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) و پخش آنونس و موسیقی‌های باکلام و بی کلام در دستور کار رادیو قزوین در ایام الله دهه فجر قرار دارد.

انبارلویی به تمهیدات اتخاذ شده از سوی معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز قزوین اشاره و تصریح کرد: این معاونت هم در ایام ا… دهه فجر برنامه‌هایی همچون: طراحی صفحات ویژه ایام الله دهه فجر در وب سایت و صفحه مجازی مرکز، طراحی و پیاده سازی پویش‌های مردمی ویژه دهه فجر به صورت مشترک و تعاملی با هدف دریافت و انتشار آثار ارسالی مردمی در قالب‌های عکس نوشت کاریکاتور ویدئو پادکست و… را در دستور کار خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار